Mijn liefste vriendin Jeanine vraagt; heb je 14 juni iets te doen? NEE, dat had ik niet.
Nou je bent opgegeven voor een WE wedstrijd in Asperen!

OH wat nu! Proef maken, proef vervolgens weer kwijt raken, opnieuw schrijven en. Muziek erbij!
Dan de kleding… niets in het wit! Hoe dan..
Dus mijn liefste moeder haar wedstrijd outfit gevraagd, haar wedstrijd jasje wat oma voor haar heeft gemaakt.
Haar wedstrijd dekje en laarzen kwamen mooi uit, met de Cap van mijn vader op moet het goed komen.
Maar ja dan een broek ed. Alles moet met lange mouw( gelukkig werd het niet warm vandaag).

Bij aankomst stond er een team ons op te wachten. De muziek netjes ingeleverd, en daarna de trail lopen met Rosalien.
Voor mij is alles nieuw, dus goed opletten wat precies de bedoeling is. Hoe rijd ik aan, en waar let de jury op…

Maar ja, dan mijn man netjes en dan de dressuur proef… toch de proef vergeten…
Toen de trail… tja… dat was de echte danger zone voor hem!
Maar al met al, gediskwalificeerd voor de dressuur en lage punten voor de trail.

Gelukkig was de prijsuitreiking met het warme weer lekker snel.
De organisatie had echt nagedacht over het welzijn van de paarden.
Bakken water om te koelen, maar voor ons zelf ook een cool flesje water!
Wat top geregeld zo.

We gaan vaker dit doen! Dan eens goed voorbereiden en ons best doen!

Stralende groet
Karin t Hardt Leendertse